اسپیکر بلوتوث انرجایزر مدل BTS106

BTS106 - For Music, Smartphone, and more

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: گارانتی یکپارچه 12 ماهه داده پرداز رایانه متین
  • وزن: 478 گرم
  • ابعاد: 188 × 57 × 85 میلی‌متر
  • شرکت سازنده: انرجایزر / Energizer
949,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اسپیکر بلوتوث مدل BTS106 از دیگر محصولاتی است که توسط  کمپانی انرجایزر به بازار عرضه شده است. در راستای بالا بردن رابط کاربری محصول با قرار دادن یک بند چرم به فکر راحتی حمل و نقل آن بوده اند.

همچنین مدل ایستاده آن باعث می شود این محصول هنگامی که بر روی میز قرار می‌گیرد، جای کمی بگیرد. در اطراف آن از روکش پلاستیکی با کیفیت رابر استفاده شده است تا آسیبی به اسپیکر وارد نشود؛ همچنین دکمه های کم و زیاد و جستجو و پاور در قسمت بالایی این بخش و پورت های USB ،AUX و ورودی کارت میکرو و درگاه شارژ MicroUSB در قسمت کناری آن واقع شده است.

کمپانی انرجایزر در استفاده از این محصول کاملا دست شما را باز گذاشته و با ایجاد تمامی امکانات در آن تلاش نموده تا محصولی زیبا و بی نقص را به بازار عرضه کند.

این اسپیکر از رادیو FM نیز پشتیبانی می‌کند بنابراین می‌توانید به راحتی برنامه‌های رادیویی مورد علاقه خود را دنبال کنید و لذت ببرید.

بارها اتفاق افتاده است که وقتی گوشیتان به اسپیکر متصل است زنگ بخورد در این مواقع چه کاری انجام می دهید اسپیکرتان را خاموش می کنید تا این اتصال قطع شود؟

با کمک میکروفون داخلی موجود در این اسپیکر می توانید تماستان را متصل نموده و به مکالمه با دوستانتان بپردازید. برای استفاده از این محصول تنها کافی است که بلوتوث تلفن همراه خود را روشن و اسپیکر را به آن متصل کنید.

اسپیکر بلوتوث Energizer مدل BTS106 انرژی خود را از یک باتری داخلی 1200 میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌کند. گفتنی است توان خروجی این محصول 5 وات است و با توجه به آن توانایی پخش صدای با کیفیتی را داراست.

یکی از ویژگی‌های برجسته این محصول این است که به مانند یک پاوربانک هم عمل می‌کند. هنگامی که گوشی یا تبلت خود را به آن از طریق کابل متصل کنید همزمان شارژ هم می‌شود.

گارانتی
گارانتی یکپارچه 12 ماهه داده پرداز رایانه متین
وزن
478 گرم
ابعاد
188 × 57 × 85 میلی‌متر
شرکت سازنده
انرجایزر / Energizer
فرکانس
30Hz-20KHz
توان خروجی کل (P.M.P.O)
5V – 1A
توان ورودی کل
5V – 1A
ورودی کارت حافظه
دارد
پورت USB
دارد
رادیو
دارد
RMS
4Ω – 5W*2 – 52mm
میکروفون
دارای میکروفن داخلی
نوع اتصال
بلوتوث
لوازم جانبی
دفترچه راهنما, کابل USB
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
1200mAh
نسخه بلوتوث
5.0
محدوده عملکرد بلوتوث
10متر
مدت زمان پخش
تا5 ساعت با 50% میزان ولوم
مدت زمان شارژ شدن
2 ساعت
ساخت کشور
چین
رنگ
سبز, طلایی, قرمز, مشکی, نقره ای
رابط (INTERFACE)
Bluetooth, USB ,Micro SD

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...