پاوربانک وایرلس شارژ انرجایزر مدل QE20007PQ

پاوربانک وایرلس شارژ انرجایزر مدل QE20007PQ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: گارانتی یکپارچه 12 ماهه داده پرداز رایانه متین
  • وزن: 430 گرم
  • ابعاد: 148 × 7 × 28.5 میلی‌متر
  • شرکت سازنده: انرجایزر / Energizer
1,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شرکت آمریکایی انرجایزر، تولید کننده‌ی پاوربانک انرجایزر مدل QE20007PQ در سال 1896 فعالیت خود را با تولید باتری و لوازم الکترونیکی آغاز نمود و رفته رفته با پیشرفت تکنولوژی و تولید کالاهای باکیفیت خیلی زود توانست جای خود را دربین شرکت‌های تولید کننده لوازم جانبی و قطعات الکترونیکی باز کند. این شرکت تاکنون محصولات زیادی از جمله باتری، گوشی موبایل، پاوربانک، اسپیکر، ایربادز،کارت حافظه و فلش و… را به بازار جهانی معرفی و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

این کمپانی با توجه به پیشینه‌ی طولانی در تولید باتری، به طور قطع یکی از بهترین و محبوب ترین شرکت‌های تولید پاوربانک به شمار می رود. این شرکت در ابتدا پاوربانک‌هایی با ظرفیت پایین و فناوری‌های ابتدایی به بازار عرضه کرد و کم کم با تغییر سبک زندگی مردم و افزایش نیاز و تقاضا برای پاوربانک‌هایی با ظرفیت‌های بالا و ویژگی بیش‌تر توانست بهترین‌ها را به بازار عرضه کند.

کمپانی انرجایزر نام مدل‌های پاوربانک‌هایی که عرضه کرده است را طوری انتخاب کرده که با شنیدن نام مدل بتوانیم به ویژگی های کامل آن پی ببریم:

برای مثال پاوربانک‌های 10.000 میلی آمپر با عدد 10 و پاوربانک‌‌های 15.000 با عدد 15 و 20.000 با عدد20 و 30.000 با عدد 30 و همه‌ی ظرفیت‌ها با همین روال شروع می‌شوند.

همانطور که داخل عکس مشاهده می‌کنید این مدل پاوربانک 20.000 میلی آمپر ظرفیت دارد:


پس از آن شرکت انرجایزر در ازای اضافه کردن هر تکنولوژی به پاوربانک، ابتدا و یا انتهای مدل آن فناوری را قید کرد:‌ مثلا 150032CQ

فناوری شارژ سریع اولین بار توسط شرکت کوالکام معرفی شد و پاوربانک‌هایی که از این فناوری بهره می‌بردند می‌توانستند خیلی سریع‌تر گوشی را شارژ کنند. کمپانی انرجایزر هم پس از اضافه کردن ویژگی شارژ سریع، پسوند CQ و QC را در انتهای مدل محصول اضافه کرد. در این مدل پاوربانک‌های انرجایزر، پورت‌های فست شارژ عموما رنگی هستند. هرچه ظرفیت باتری بیش‌تر باشد، اندازه‌ی پاوربانک بزرگ‌تر می‌شود.

پس از مدتی تکنولوژی‌های بیشتری رونمایی شد؛ مثلا پاوربانک وایرلس وارد بازارشد و باز هم کمپانی انرجایزر خیلی زود اقدام به تولید پاوربانک‌های وایرلس نمود و در ابتدای آن‌ها، عبارت QE که نشان از وایرلس بودن آن دارد را اضافه نمود مثلا QE10004. لازم به ذکر است اگر کالایی از هردو فناوری پشتیبانی کند هردو فناوری را در مدل قید می‌کند.

بعد از مدتی که تکنولوژی پاوردلیوری و یا همان فست شارژ پی دی به بازار عرضه شد، کمپانی انرجایزر هم در صدد این برآمد که پاوربانک‌های خود را به این فناوری تجهیز کند و این بار در انتهای مدل به جای عبارت QC و یا CQ عبارت PD را اضافه نمود که نشان دهنده تکنولوژی پاوردلیوری آن است.

و اما در این مقاله قصد داریم به معرفی یکی از بهترین پاوربانک های موجود در بازار بپردازیم: پاوربانک QE20007PQ

کیفیت در کنار تکنولوژی

این پاوربانک همانطور که از اسمش پیداست و بالاتر توضیح دادیم هم وایرلس، هم پورت فست و هم پورت تایپ سی و هم میکرو یو اس بی دارد یعنی نمونه‌ی به روز و جدید و کاملی از تمامی تکنولوژی های شارژ است.

پورت تایپ سی آن کمک می‌کند تا هم گوشی‌های اندروید تایپ سی و هم آیفون‌های جدید در مدت 30دقیقه، 50درصدشارژ شوند. بهره‌مندی آن از تکنولوژی PD باعث شده تا کوچک‌ترین آسیبی به گوشی و یا دیگر مصرف کننده‌ها وارد نشود؛ خود دستگاه هم به وسیله پورت میکرو یو اس بی و تایپ سی قابل شارژ است.

نوع باتری لیتیوم پلیمر و ظرفیت آن 20.000میلی آمپر است. ابعاد آن نسبت به ظرفیت و نوع باتری مطلوب است : وزن 430گرم و ابعاد آن 148*7*28.5 است.

یک همراه خوب و همه فن حریف که هم گوشی‌های نسل قدیمی و هم گوشی‌های نسل جدید را به خوبی شارژ می‌کند و دیگر نیازی نیست برای هر مدل گوشی یک پاوربانک مخصوص تهیه کنید.

ولتاژ خروجی شارژ سریع 18W و توان خروچی کل 72W برآورد شده است.

ناگفته نماند توان وایرلس هم بسیار مطلوب و خروجی آن 5W-75, 5W-10W است. توجه داشته باشید که برای استفاده از این فناوری حتما باید دیوایس (Device) مورد نظر هم این فناوری را داشته باشد و ساعت‌های هوشمندی که شارژر مخصوص دارند فقط می‌توانند از پورت‌های یو اس بی استفاده کنند و وایرلس نمی‌تواند آن‌ها را شارژ کند.

میزان شارژ دستگاه نیز به وسیله ال ای دی نشان داده می‌شود.

یک همراه مطمئن که می‌تواند همزمان حداقل دو دستگاه را شارژ کند.

یک محافظ ایمنی 12 نقطه‌ای که محافظت کامل در برابر آسیب پذیری را برای کاربران و دستگاه ها تضمین می‌کند.

زیبایی و رنگ منحصر بفرد

جنس بدنه پلاستیک است که باعث می‌شود وزن کالا مناسب و قابل حمل باشد. پاوربانک انرجایزر مدل QE20007PQ به رنگ‌های سفید و نقره ای و خاکستری تولید شده است. جعبه‌ی محصول جذاب و محتوی کابل کوتاه و دفترچه راهنمای استفاده می‌باشد. این محصول توسط شرکت داده پرداز رایانه متین به مدت یکسال گارانتی و پشتیبانی شده و در صورت مشاهده هرگونه ایراد، تعویض می‌گردد.

گارانتی
گارانتی یکپارچه 12 ماهه داده پرداز رایانه متین
وزن
430 گرم
ابعاد
148 × 7 × 28.5 میلی‌متر
شرکت سازنده
انرجایزر / Energizer
باتری
لیتیوم پلیمری
ظرفیت اسمی
20000mAh
ولتاژ خروجی
TypeC.DC5V – 3A/DC9V – 2A/12V – 1.5A(PD), USB1 DC 5V-3A , DC 9V-2A, 12V-1.5A (QC)
تعداد درگاه خروجی
2
ولتاژ خروجی شارژ سریع
18W
ولتاژ ورودی
Micro USB 5V – 2A, TypeC 5V – 2.4A / 9V – 2A (PD)
توان خروجی کل (P.M.P.O)
72W
توان خروجی وایرلس
برای دستگاه های اندروید 5W-10W و دستگاه های آیفون 5W-7W
قابلیت شارژ وایرلس
wireless Output 5W-7 ، 5W-10W, دارد
نمایش میزان شارژ
چراغ LED
جنس بدنه
پلاستیک ABS
فناوری PD
دارد
فناوریQC3.0
دارد
استاندارد
FC, FCC, RoHS
رنگ
خاکستری, سفید, مشکی
دکمه خاموش و روشن
دارد
ساخت کشور
چین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...